Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Haha När ÖL-glaset är större än huvudet vet man att..

Haha, detta var en sjukt skön kväll, om jag minns rätt var det förfest inför Malmö Festivalen eller någonting ditåt. Viccy hade iaf ett sjukt stort ÖL-glas!




See for yourself! Det är dock Grogg i glaset, ej öl - Vilket är ännu mer imponerande för en tjej!


/A

Kommentarer
Postat av: viccy

HAHA!

Jag gillar't ;)



vadå imponerande för en tjej:P Diskriminerande det du:P

Det var som på vår friluftsdag, så hade en kille i min kalss en termos med kaffe. Så jag bara ååh, akn ajg få smaka lite snälla. Så sa han aj absolut med jag har ingen mjölk?

Jag bara nej men det vill jag ändå inte ha de tpajjar kaffet.

Han bara, "va?! En tjej som inte vill ha mjölk i kaffet, oj, haha!"

JOmen, tack:P



..jag väntar på sam och har inget att göra, du får leva med långa kommentarer..



pussochkram

2008-09-05 @ 00:59:11

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback