Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

IDOL - Kvällens bästa framträdande? Erik Ljung



Se hans framträdande här..

Killen är lite gay, lite gammal(?) och så men jag... jag varkligen diggar honom. Helt okej på gittaren men verkligen bra röst och nej allmänt något som kan byggas upp till att bli "Idol Material".


Eller vad säger ni, någon favorit hittils?


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback