Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Kollar Skor på ASOS.com

Jag är i behov av nya skor då mina Pepe Jeans vita skor har gått isönder i sulan. Dålig kvalité tyvärr, älskar skorna i övrigt men de har hållit nätt och jämnt under sommaren bara vilket är ganska kasst då jag mest bara gått och chillat i dem.

Så nu har jag hittat ett par olika alternativ på ASOS...







De kostar 400kr st, jag vill ha dem svarta och antinge vita/gråa. De gråa känns ändå lite mer nice nu till hösten och det sköna är att det är inte tygskor utan leather. Vill man bara ha en enkel tygsko från ASOS går dem på typ 150 kr.
Hur nice är inte det?

Har lagt dem i varukorgen till imorgon så får jag tänka lite på det...

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback