Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Nyss kommit hem från Kräftskiva

Linnea en vän från klassen firade sin födelseda lite i förväg denna helgen med en kräftskiva. Hemskt trevligt, party-hatten var på och det var drag. Dock var det en och annan som haft någon drink för mkt men så blir dett lätt..



Själv nyss kommit hem, tar det lite lugnt har fått en del kommentare som jag jobbar på att besvara och måste tyvärr meddela bilderna från ikväll kommer nog först imorgon då linnea var den som tog bilder ikväll. Men det kommer :)

Jag stör mig på att jag inte hann ner på stan idag, tänkt shoppa lite och kolla på kamera, och imorgon ska jag jobba kl 4a. Kanske hinner innan men vet inte om jag orkar...



Tänkt ordna lite Teé och något gott att äta, typ ostmacka med paprika på.
Vad har ni själva för er ikväll?

Uppdaterar om en liten stund mer om min dag... bland annat nya hudkrämen jag köpte. Bör jag känna mig blåst?


/a

Kommentarer
Postat av: Hanna

skönt att du haft en bra dag :)

2008-09-07 @ 00:10:23
URL: http://alltomhanna.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Bortser man från att kattskrället fick för sig att förtära min mobilladdare så att jag är utan mitt liv - mobilen - , så har helgen varit rätt så nice :)

Hur har din helg varit knas?

2008-09-07 @ 11:49:47
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Freespeech

Japp det håller jag med om!



PS. Uppmana folk att klicka på dina annonser inte så bra ;)

2008-09-07 @ 12:25:01
URL: http://freespeech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback