Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Onsdagen i bilder..


På väg in till AppelSTORE i Lund för att köpa saker till MacBooken..

VARUKORGEN
1 st Förlängningskabel VGA   - 198 kr
1 st 3,5mm-3,5mm Ljudkabel - 195 kr
1 st Invisible Shield Fodral till Iphone - 245kr



Träffar Paulina och promenerar tsm för att hämta hennes paket från ASOS.


Jag och Paulina köpte en massa godsaker på Mormors Bageri, typ kanelbulle, wienerbröd, muffin och någon cake.. Hon betalade vilket kändes djäkligt konstigt, iofs bjuder jag henne väldigt mkt men jag är sämst på att få/ta emot saker. - Födelsedagar är VÄRST!! Hatar det - Känns hemskt dumt, men samtidigt väldigt skönt att känna att vi kan båda ge och ta. Gillar jag, ömsesidigt :)

I vart fall sjukt gott, jag blev dock galet mätt.


Här är Paulina som mumsar på en bakelse, på väg hem till mig...



Paulina kollar in artikeln jag visade henne, Streetstyle-bloggen som hade några bilder med i City...




Jaja nu har jag åkt hem till Paulina igen, vi ska sova här inatt för hon börjar sjukt tidigt imorgon. Har spelat Guitarr Hero 3 där hemma, haha riktigt skoj :) Ska hem imorgon efter skolan och stan och lira det lite...


Ska skriva Personal Statement till Eng. C nu, lite jobbigt men det ska va inne imorgon.
Psykologiprov imorgon också, så måste psyka mig lite ikväll med det as well....

Gör ni själva nu mitt i veckan, mkt plugg?


/a




Kommentarer
Postat av: yasmine

Håller med dig fullständigt där. Det fiinns ju självklart fal där det inte har varit fråga om en våldtäkt.



Jag jobbar just nu på en kvartetskrog 20 meter från där jag bor, lagom gott=)

Själv ? eller du pluggar va ? läste något om psykologi , är det det du pluggar , eller?=)



tack så jätte mycket och ha en superbra dag .

2008-09-18 @ 10:00:02
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Jaaa! Kap Verde ska bli vääldigt nice!

Bara sol & bad som gäller för mig dock;)!

Ha en fin Torsdagkväll!

2008-09-18 @ 17:04:23
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Anonym

du var i lund? På applestore? utan att hälsa på mig?



.. fyyyy.

2008-09-19 @ 17:05:00
URL: http://viccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback