Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Recentiorsfest i lund.. med Amanda Jensen och Peter Siepien!

Ni får ursäkta igår blev det varken outfit- eller något annat inlägg. Detta beror helt på att jag tidigt på morgonen fick gå ner till AF Borgen och hjälpa till att bära in Amanda Jensens instrument och utrustning..

Det är så att samtliga förstaårselever på ProCivitas ska ha en insparkskväll, det är en finmiddag i kostym med massa tal överraskningar och god mat och dricka. Sen är det helt otroligt galen fest, efter lite DJ'ing från Siepien är det Amanda Jensen på Scen.. sen återigen Peter uppe på scen och jag tillsammans med killarna som grundat STAT - boxershorts med inbyggd ficka för kondomer som vann SM och kom tvåa i EM - upp på scenen och dansar igång allt folket. Iiii CAN'T HEAR YOU!!! Fy fan vad kul...

Put your hands upp, put your hands upp fooorr...... DETROIIIIIT!




På bild: Peter Siepien, Sophia, Caroline med flera.


Kvällens Dj: Peter Siepien


Bild tagen från scenen..


En kille i bandet som verkligen festade loss...


Inne i lärarnas VIP-rum var det både vanlig Moët och en Magnum sådan...



Helt otrolig kväll, jag hade helt otrligt kul.
Eftersom jag serverade Champagne åt lärarna (samtliga 18+ din idiotiska Journalist djävel) så blev det själv att vi smakade lite... super gott! Inne i lärarnas VIP-rum stod där bland annat en Magnum Moët och mycket mycket annat... Finns inget roligare än att se sina lärare rappa och vara allmänt lulliga och glada. Att dansa till äkta house-music med sin rektor är.. allt bra underligt kul! 

Fler bilder kanske kommer när jag fått dem från fotografen som  var på plats, detta var mina personliga.



/a

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hm ja det var ju det där med fest. Jag får fobi bara jag tänker tanken. Men det är ju säkert ruskigt kul egentligen. Ha det bäst! Jag ska adda dej på bloggkoll ;)

2008-09-06 @ 00:23:01
URL: http://hildazheaven.blogspot.com
Postat av: Karla

Så detta är din blogg! ;) Nej, riktigt kul var det minsann!

2008-09-07 @ 13:57:14
URL: http://karlaopazo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback