Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Vilken är bäst.. McD. Max eller BK?

Eftersom min syster och hennes kille skulle köra tillbaks till Malmö passade Paulina och jag på att åka lite snålskjuts. Vi stannade först till hos Maria som inatt ska åka till Moskva för att åka längs transsibiriska järnvägen, vidare ner genom kina och sen till Filipinerna. Himla häftigt, de har fått uppdrag av UNICEF att skriva lite rapporter om läget nere i Filipinerna dessutom vilket är coolt.
I vart fall nästan frame i lund frågar min syster om vi inte ska in och käka på MAX Hamburger ställe, och visst det lät nice. Så kom jag att tänka på det, undra vafan vilket som är godast?

1) MacDonalds

2) MAX Hamburger ställe

3) Burger King


Jag tycker McD. har godast Milkshake, BurgerKing har godast pommes och MAX har nog godast hamburgare.

Vad väljer ni själva bland dem tre?


/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

har aldrig ätit på max, men donken har godast glass och milkshake, bk har godast mat. mer krydda liksom.

Enda anledningen till att alla gillar donken är för att den är så smaklös, typ som vatten. vatten smakar inget så alla gillar det. därför väljer alla att gå dit för man vet att där käkar alla och då "gillar man donken mest". fast egentligen inte:P

Det är min teori;)



Men Bk allmänt är bäst:P

2008-09-05 @ 00:55:19
Postat av: jossan

Max har absolut godast hamburgare och allt annat också, förutom stripsen som är godast på donken.. :) Burger King gillar jag inte alls.

2008-09-05 @ 01:00:31
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback