Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

A 'singel use'-grill and a friend for life

Efter att jag och sam spenderat ett par timmar inomhus vid datan och varit lagom tråkiga med lite jobbsaker så var det dags för lite av dagens sista solsken och efter en powerwalk längs stranden på ribban så gick vi till Ica Maxi och köpte en engångsgrill, lite varmkorvar och dricka.




Såhär ser det ut i bakfickan när någon är laddad med energidryck för en powerwalk!




En äkta vän i alla lägen...


Vad denna filuren inte vet är att jag har en "Sam söker fru" blogg på gång,
tanken är väl att jag är progamledare och därmed väljer ut vem han ska dejta
och kontrollstyr hans liv samt ser till att han väljer rätt! (Dvs den tjej som på bild
genererar mest pengar)

Mer seriöst så är det väl så att vem han dejtar kvittar, bara sjukt skön vän man kan umgås med..

"Största anledningen till att jag litar på dig Andreas är för jag inte tjänar något
på att blåsa dig, antar att det är ganska mkt desamma för dig?" haha Schysst uttryck!



Fattas bara guitarren för scoutledaren Sam har vi redan!!



Solnedgången var dejlig och jag var tvungen att leka med ljuset i bilden.
Förlåt för min photoshoppning..



Kommentarer
Postat av: viccy

åh mysigt det ser ut:)

2009-04-22 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback