Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Finding Nemo in a sushibar

Var och träffade Sarah på stan idag, blev en lunch på en Sushibar!

Jag åt dock kyckling och ris.. haha Men Sarah körde på sushi!

Hade verkligen sjukt trevligt, sällan man börjar umgås med någon man bara verkligen känner att de känns bra att umgås med. Så det är väldigt kul - Definitivt hitta på något mer kul tsm i vår! :)




Frågan är om hon märkte jag tog en paparazzi bild på henne medans hon
neerdade sig med lite sms'ande :P


Därefter drog hon till någon killkompis för att grilla och jag begav mig till Sam för att gå igenom några saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback