Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

För att IntEk är sjukt bull..

Jag tycker iofs ekonomi i sig är väldigt roligt, men dagens lektion i Internationel Ekonomi var bara så drygt, mestadels en repetering av typ "västvärldens kolonisering". Seriöst vi har läst både det och triangelhandeln osv, är det konstigt jag somnar när vi går igenom saker från ettan?


Visse, KB och Sampallo...


Sam, intresse klubben som antecknar?


Seriöst, har ni också såna onödiga lektioner ibland?

/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

varje måndag, onsdag och fredag kl 10 till halv 12...



hihi det ser ut som att sam petar sig i näsan btw :)

2008-09-17 @ 17:35:51
URL: http://viccy.devote.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback