Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

http://lisaplace.devote.se/

Som en hel del av er vet är jag ute på jakt efter en ny systemdigitalkamera.. hittils är det EOS 450D som står på önskelistan, ska åka och kolla på den imorgon.

I vart fall det finns en tjej jag vill lyfta fram i rampljuset lite, det är en tjej från malmö som fotograferar en massa och är 94'a. Jag verkligen beundrar hennes stil, genuin och verkligen äkta. Riktigt söt dessutom vilket alltid är ett plus i kanten, särskitl som hon tar fina bilder på sin blogg.

http://lisaplace.devote.se/






Checka in hennes sida, kommentera lite vetja tjejen är duktig...


/a


Kommentarer
Postat av: Paulina

ska du lyfta fram henne i rampljuset?:P vet du hur känd hon är? sjunde största bloggen i sverige elelr något sånt knas;)

2008-09-11 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback