Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Husfar..

Varit hemma nu lite krasslig och umgåtts med lillebror, spelat Guitarr Heroe 3 med honom och sen gjorde vi tacos tsm.
Det var mysigt att spendera lite tid med honom..

I vart fall har lite att plugga och är lite rastlös, men ska snart ringa Paulina.


Tips på bra musik?



/a

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja får också den brittiska känslan, men gillar det :)



jag har grymt mkt musiktips, men vilken musik brukar du gilla? :)

2008-09-20 @ 21:24:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

hehe okej då får du här ett urval av mina favoritlåtar:



damien rice - 9 crimes

damien rice - rootless tree

babyshambles - killamangiro

bloc party - flux

coldplay - death to all his friends/the escapist

imogen heap - hide and seak

switchfoot - the blues

the killers - all these things that I've done



bara ett liiitet urval :)

2008-09-20 @ 21:35:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback