Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Måndagsmorgon i bilder....

Jag och palle vaknade uppe hemma hos mig, trötta och ser något sorgligt om elfanter på animalplanet, rushar iväg till tåget och äter frukost. Tog med det upp till paulina för hon skulle kunna göra sig i ordning samtidigt...










/a

Kommentarer
Postat av: Paulina

bilden på mig är den värsta någonsin! om du itne tar bort den nu så lovar jag att jag kommer bita dig nästa gång vi ses<3

2008-10-01 @ 15:28:03
Postat av: Karla

Vad mysigt det ser ut!

2008-10-02 @ 17:51:33
URL: http://karlaopazo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback