Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Torsdagen i bilder


Kaffe ska avnjutas Svart (utan mjölk och socker) och gärna i solen med gott sällskap...



Anna som sms'ar något hemligt. Dessutom har hon en hemskt god kanelbulle... :)


Sjukt skön höstbild över malmö kanal. Precis utanför skolan..



Anna lite crazy bakom ratten, när hon såg jag hade kameran uppe ville hon göra en grimas, problemet var dock att hon råkade rycka till lite i ratten precis när vi var mellan en den betonggrejen som avgränsar körfältet och en lastibl.. Gissa om jag flabba och fick hög puls!!



Kändes ändå konstigt, jag och Anna gick i samma klass i lågstadiet, och nu åker vi bil tsm hem. Gå tiden fort eller vad?


/a

Kommentarer
Postat av: Jonna

aöta bilder:)

2008-09-28 @ 01:17:55
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback