Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Sommarmorgon

Sitter hemma hos paulina på balkongen.. kom hit igår och trodde jag skulle ha en myskväll med palle som dock hade suttit för länge på en uteservering och druckit för mkt öl så hon sov när jag kom och gick inte att väcka!! haha dock ska jag inte säga något eftersom jag somnade efter 20min hemma hos henne...


Sjuk skönt dag idag iaf, älskar det här vädret!!
Ska till sam senare och typ dricka en Frapino Espresso från E. House (äkte sommarkänsla för min del på det) och sen antingen dricka lite öl eller till lomma på grillkväll. Sötnosen ska fira två klasskamrater ikväll som fyller 18..



Solig sommarmorgon med hustaken över lund...


/A

Kommentarer
Postat av: Andreas

test

2009-04-04 @ 15:00:55
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback