Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Trött morgon

palle har åkt till jobbet, jag följde henne till centralen och gav henne en hejdå puss. Inom pressbyrån och köpte en energidryck (skratta inte sam för helvete haha) sen stod jag och kollade lite på Cap&Design och några andra formgivningstidningar. Design är något sjukt underbart :)

Tbks hemma hos palle, chillar lite ska om en 45 min bege mig hemåt..

Daily "To do"
- 1 timmes promenad
- En god lunch
- Skriva inköpslista
- Ringa runt till släkten och bjuda in till fest nästa helg då jag fyller 19
- Visa M&P vilken väska jag önskar mig!!
- Se på TV och ta det lugnt..
- Jobba kl 4
- Äta en god sallad
- Träffa palle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback