Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

En dusch senare..

Nu har jag nyligen kommit ur duschen, har jobbat ikv och är lite småseg. Paulina städar rummet för fullt och jag tänkte försöka ta igen lite förlorad bloggtid. Jag har fått nära på 300 nya besökare idag, verkligen jätte kul och massa kommentarer! Det gillar jag.

Stora anledningen till detta var väl för att Karin Blogg.se's redaktör valde att länka mig med bild och text på BLOGG.SEs förstasida!



Verkligen kul att få vara med här, mestadels eftersom så himla många nya kul personer skrivit..



Vad som står på kvällens schema är:

nr. 1 - Måste hjälpa Paulina flytta möbler när hon väl rensat ut ALLT som hon inte behöver.

Nr 2.
          Alternativ 1 - Sätta mig och försöka sy/försöka sätta på en ny knapp på mina Boomerang-chinos.
         Alternativ 2 - Sno palles kamera och ta massa galna bilder i frank dandy boxer och Urban outfitters t-shirt!
        Alternativ 3 - Skriva CV och personlgit brev till ett evneutellt nytt jobb imorgon


I vart fall laddar jag ner (självklart 'lagligt') filmen StepBothers, riktigt kul film men bara hunnit se halva innan Paulinas rosa lilla dator kraschade..


Händer själva ikväll, gör ni för något kul?

/A

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ahh okej:) I början kanske, men inte sen väl:P hehe

2009-02-15 @ 23:44:55
URL: http://kimza.se
Postat av: Linda

den va super!

2009-02-16 @ 00:29:18
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: bella

Nej, tacosbilden är tagen från google. men jag gör säkert så snygg tacos!



Idag ska jag gå i skolan och sen blir det promenad, själv då? :)

2009-02-16 @ 07:02:13
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: ica

tyvärr kommer jag inte kunna ta klass VIII då min syn är för dålig men jag ska ta motsvarande kustskepparexamen :p



på BJJ så tränar jag fortfarande bara har inte orkat börja tävla än :p men en dag kanske när det inte är lite mycket i skolan :p

2009-02-16 @ 07:24:56
URL: http://icaslife.blogg.se/
Postat av: sthlmBEAT [M A L I N]

svar: Fan vad roligt med barca! då skulle jag inte tveka om att jobba! det är ju underbart! jag vill också åka!

åker du med paulina?



okej, jag erkänner jag såg beck med familjen och tyckte typ att den var riktigt läskig...



vad ska hända idag?

ha det så bra killen!

2009-02-16 @ 10:31:35
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Asså lyckans dej som blit typ halft känd ^^.. Vill också men jag är ju ingen intressant människa direkt. I alla fall, shyst schema för dagen ^^. Och du kommer nog bli en stor blogg nu ska du se ^^

2009-02-16 @ 13:10:01
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: sthlmBEAT [E L I D A]

Malin jobbar, så jag svarar på kommentarerna idag! ;)

Visst är det hon på bilden, hon är så fin! :) Om jag kunde åka till thai skulle jag åka dit nu på en gång! orkar inte vänta till nästa vinter, då vet man aldrig vad man gör ;)



asså shit, den resan kommer att bli så sjukt kul! eller? om ni är 200 studenter som åker liksom.. lite avundsjuk blir jag ;)



bor du själv? riktigt händig verkar du vara iallafall, haha ;)

jag har lyckats vara lite duktig och pluggat lite idag, men nu känner jag att det är dags att göra något annat! Håller med om att öl skulle vara perfa!



Men du andreas, du kan ju inte ha telia! det är comviq som gäller! ;)

fast vi gör ett undantag och lägger till dig ändå såklart!



puss puss

2009-02-16 @ 14:16:26
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback