Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

50 Miles, a meeting and a jobb...

Jag sitter och tänker inför morgondagen, jag ska nämligen - som det är planerat. Åka upp till Göteborg för att träffa säljaren av Canon 450D som jag tänkt köpa. Men jaa vi får se, försökt ringa honom ikväll men kom inte fram...


Hittade en riktigt cool t-shirt på Nelly.com



Finns dock inte i min storlek, eller skulle kanske kunna ha en S men föredragit den i M. :/

Någons som sett den på någon annan hemsida med fler storlekar kanske?


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg!

Va jobbar du med?

2009-01-18 @ 09:38:08
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback