Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Boston Tea Party at Lund

Jag och paulina sitter och dricker te, pluggar lite. Jag skriver det sista på reportaget till svenska. (Har jag förresten nämnt jag har en finländare till Svenska lärare, haha nej men hon är faktiskt hemskt duktig och rolig)

Iaf, jag ska upp till stockholm nästa vecka, fredagen mer exakt åker upp på morgonen sen hem sent på kvällen med nattåget. Då jag har två biljetter ska självklart paulina med, och nu är det så att hon har insett att Chris Brown spelar på hovet samma kväll. Så jag försöker övertala henne att vi ska gå, hon vill sjukt gärna men vet inte om hon vill lägga ut 500kr på en biljett. 

I övrigt väldigt mysigt, vi sitter tysta i köket med vars en dator och snacka på msn. HAHA Dagens i-landsproblem eller? Hon har dessutom valt att sitte snett emot mig bara för jag inte skall se vad hon skriver på msn till folk.

Är Ni själva / era tjejer lika störiga och hemlighetsfulla med sånt eller vad?

Muhaha funderar på att kasta mig över henne och kittla henne, blir nog det snart.
Nu måste ja iaf skriva lite mer på svenskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback