Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Föreläsning inom Teamdynamik och Konflikthantering!

Sitter just nu på en föreläsning av en kille från Palm & Partners, det är UF där vi ska få lite insikt i ledarskap.

Teamdynamik - Förstå människor

Konflikthantering - Hantera sig själv


HAha jag kan inte hantera mig själv fast jag förstår iofs människor rätt bra!


Vad gör folk själva, skolan idag?
Btw, vårrullar idag - Inte särskilt sugen på det faktiskt :/


Together
Everyone
Achives
More

Nu ska jag försöka koncentrera mig sen Internationell ekonomi kvar och sen drar jag hem till Sam och chillar som är hemma idag.. Uppdaterar mer då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback