Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Sex and the City - ConnectCard.se

Som jag berättat för er läsare håller jag för fullt på med ett UF-företag i år och..

Här kommer en inside-inblick på nya "ConnectCard⎢PINK"




Gillar ni designen?
Jag kan även avslöja att jag jobbar lite på att uppdatera bloggen som blivit lidande med få inlägg denna veckan.



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback