Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Bara jag som är sugen på äppelkaka?

Är jag knasig eller vad, men eftersom det står vaniljvisp i kylskåpet så blev jag hemskt sugen på att göra bara en liten mini-äppelkaka och äta den nu.
Efter som det inte blivit någon kladdkaka hittils (så ni inte tror jag är allt för värsta tjokisen)..

Ska nog snart gå och skala äppeln...
Vad gör ni annars ikväll vänner, bara mitt msn som inte fungerar fullt ut?


/a

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Jag gjorde äppelpaj igår kväll! Med vaniljsås såklart. Anna

2008-09-10 @ 23:07:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/837
Postat av: Tobias

svar: jag vet, den tjejen var grym :D

2008-09-10 @ 23:16:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback