Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Debattartikel mitt i natten...

Suttit uppe tills nu mitt i natten och skrivit min debattartikel till imorgon. Jag är så sjukt bra på att skjuta upp allt tills sista stund och sen sitter jag här en natt och skriver febrilt medans någon VISS NÅGON ligger bredvid mig och sover...

Den handlar mest om hur mkt skit Mona Sahlin och Gudrun Schyman haft för sig och hur det är okej, man till och med väljer Mona till ny partiledare när man för samma förteelser i mindre skala avsätter 3 regeringsmän hos Alliansen 2006.

Jag hatar mona sahlin starkt, hon fiskar röster hos socialgrupp 3 och att hon blev vald är för hennes pappa var polare med invgar carlsson/socialdemokraterma hade kanske ingen bättre kandidat än henne?


Who knows - Jag bryr mig mest bara när jag har i läxa att skriva om henne men ändån... Still don't like her!
:)


Min debattartikel, rekommenderar inte någon att läsa den men för er som vill så varsågoda!  ;P



/a

Kommentarer
Postat av: S

Tack Tack!

Jag har fotograferat ganska länge nu ja :):)

Din bakrund var hemskt fin på bloggen!

2008-09-23 @ 22:35:42
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback