Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

du är fan världens sämsta entourage, du är sparkad..

SMS 22:10  - Du sam, logga in på msn ditt as vi behöver snacka "taktik" ;p ...

SVAR 22:12 - Oj eh nej jag har gått och lagt mig, hjälper dig imorgon :)

Andreas svar på tal - du är fan världens sämsta entourage, du är sparkad..!



hahaha Han kan fan inte gå och lägga sig kl 10, jag behöver snacka av mig totalt..



/a

Kommentarer
Postat av: Len

Okej!

Vi åker till Turkiet, bara för att komma bort från den regniga hösten, och samla nya krafter inför vintern! =)

2008-09-10 @ 06:05:32
URL: http://www.lillalen.blogspot.com
Postat av: Mynta

Låg och mellanstadielärare finns inte längre. Nu pluggar man antingen "Lärare för förskola förskoleklass" (förskola= det som folk i fel term "alltid" kallar dagis), "Lärare för grundskolans tidigare år" och "Lärare för grundskolans senare år".

Jag pluggar till Lärare för förskola och förskoleklass. Går dock vissa terminer i samma klass som de andra två inriktningarna + en fritidsinriktning. =) Är himla kul faktiskt.



Ja sims är kul. Gott att kunna stänga av tankarna med det om inte annat. =D

2008-09-10 @ 10:01:50
URL: http://myntas.blogg.se/
Postat av: viccy

hehee, sam går typ alltid och lägger sig tidigt.. om inte det somnar han i soffan... jätteroligt!! :P

2008-09-10 @ 15:34:04
Postat av: sandra

okej, haha :) den smakar nog bättre än våran iallafall! jadu, jag ska väl sitta här med läxor hela dagen lång. Själv då?

2008-09-10 @ 16:49:10
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback