Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Ett 44-faldigt leve...hon leve hurra!

Imorgon fyller min kära Mamma år, så passade på att fira henne ikväll då hela familjen var sammlad.
Efter att ha stått ut med mig i 18 år så förtjänar hon verkligen att få höra vilken super mamma hon är!

Så ikväll var jag och Paulina min syster och hennes kille hemma hos mig och åt massa tårta och skojade med mina lite småjobbiga småsyskon. Himla härlig kväll, käkade en riktigt god frukt-tårta och glass med cola-sås!!




44 År, är det ett år närmare pensionen eller vad? (:


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback