Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Förkylda Söndag

Eftersom jag har är väldigt förkyld och lider av huvudvärk så steg jag typ upp för en timme sen.. åt frukost ska hem till Sjöholmen nu, skulle jobbat men mår för kasst för det. Ska istället plocka äpplen från äppleträdet till en äpplekaka (:

Måste bara köp vaniljsås på vägen hem...
Vad gör ni själva på en blody sunday? Några av er bakis kan jag tro.. ;p


/a

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

En söndag som denna har jag hjälpt min pojkvän och hans bror och kompis att flytta. Min pojkvän jobbade idag så jag har fixat i ordning hans rum så att det faktiskt går att bo där. Slitsamt! Nu har jag "bara" min lägenhet kvar att fixa.. :P



Kul att du gillar min blogg! Jag läser engelska A på universitetet och har som sagt precis börjat engagera mig i nationslivet. Riktigt kul verkar det vara och jag hoppas att jag kan fortsätta jobba där för att sedan kanske bli klubbvärd eller liknande.

Vad läser du på gymnasiet då? :)

2008-09-08 @ 00:16:50
URL: http://www.skruttan.net

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback