Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Fredagen - Företagsmöte och allmänt mkt huvudvärk

Fredagen börjar lite yrt hos paulina, hon stack till skolan för att sälja biljetter och jag själv tog mig lite sovmorgon. Upp vid 11-tiden för att hinna till Malmö där vi hade möte med Ulf vid h20 data som är företaget som tänkt hjälpa oss med allt det tekniska till vårt UF-företag.
Det är himla skoj, efter 2 års plugg om ekonomi hit och dit är detn u det sätts på prov på riktigt, eftersom vinnarna av UF har pris-cermoni i blå hallen sa jag till Sam och viktor jag hoppas de har god mat där iaf :) Nej men detta kommer bli oerhört lyckat.. Jag ska ta kontakt med Bang & Olufssen och Apple Store bland anant till sammarbetsföretag veckan som kommer..

Sen efter det tog vi grabbar en fika på esp. house jag och sam diskuterade livet och tjejer framförallt väldigt mkt, han är en vän man verkligen kan prata med. En sån person behöver nog alla - iaf jag!

Sen hem åt middag och sen till restaurangen de behövde någon som kunde hoppa in en timme och därefter åkte jag hem och har slappat.


På tal om företag dessutom har jag fått en genialisk idé och ska börja söka efter en mindre klädbutik i malmö som jag ska köpa in och sälja kläder vidare till. Har fått en idé jag tror verkligen kan funka (:


Hur har er egna fredag sett ut?

/a

Kommentarer
Postat av: Rosanna

har hört nog om denna Sam nu, skicka upp honom hit!

2008-09-06 @ 20:03:24
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Vad har ni för affärsidé?

2008-09-07 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback