Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Galen Predikan Mormon Präst på Tåget!

Morgonen i korta drag:

07:25 - Klockan Ringer
07:26 - Jag somnar om...


08:30 - Palle väcker mig..
08: 44 - Jag kommer upp ur sängen äter frukost och ner till centralen...

08:53 - Köper en varm dricka på Esp. H. och går på tåget.
08:56 - En svart kille börjar predika på Engelska om "Jesus Christ lords son the savier, shall help you to salvation.."
Konduktören kommer och frågar om han har biljett och han svarari nte utan sjunger massa psalmer - i rätt nice soul-stämma - och sen kommer konduktören och lokföraren och bokstavligen lyfter ut killen urtåget. - Sjävklart kunde jag inte låta bli at skratta då jag hört så mkt om denna killen tidigare av min syster som varit med om det 2 ggr tidigare. (Samma kille)





Väldigt hängiven kille iaf!!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback