Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

IDOL - Kvällens bästa tjej...och vinnare 08a?



Nu ska jag inte vara så djävla populistisk och hålla med juryn hit och det men detta var helt sjukt.... jag fick Veronica Maggio rysningar och nej jag verkligen väntade mig inte det från denna tjejen och hon var otroligt duktig.




BÄSTA KVINNLIGA AUDITION FÖR IKVÄLL

Se hennes framträdande här





/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback