Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Massa ekonomiplugg..

Förhörde paulina ikväll, hon ska ha företagsekonomiprov och jag tvingar henne att plugga!! haha :D

Annars får hon pokvänsförbud och det vill vi INTE ska hända...


Iaf så har jag för att färska upp minnet lite om alla ekonomibegrepp hjälpt henne att skriva en sammanfattning på hennes kapitel. Blev typ 4'a sidor och tja riktigt bra om jag får säga det själv ;P


Slutet av hela sammanfattningen tänkte jag vara lite smart i och skriva till en grej...




All rights (not) Reserved© 2008
Ovanstående fakta är sammanställd av Andreas™ – aka Paulinas pojkvän™ – och får endast kopieras med Paulinas godkännande® eller i utbyte mot Ben’n Jerrys till mig! :)


Var det ändå inte rätt smart tänkt, att liksom skydda mitt lilla "verk" och ge ett förslag till alla de som vill kopiera det!
Äsch, jag är ändå positiv - i begränsad utsträckning - till piratkopiering så kopiera på vänner!


Ska äta K Special Flingor med vanilj/hallon yoghurt nu, See yaa tomorrow!!


/a

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygg blogg!!

2008-09-24 @ 08:02:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: anna

kul att du gillade musiken!:) jag håller verkligen med dig, jag kan inte gå någonstans utan min ipod. blir så tomt utan musiken.

haha ja visst är det kul :D men det är ju att skitgammalt klipp. tror nog det är riktigt :)

2008-09-24 @ 08:11:12
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaaa.. fan va najs!

jag har också UF, jobbig period!

vi är så gott som redan klara :)



är allt bra idag?

2008-09-24 @ 09:46:18
Postat av: Amanda

Sv:Låter gott :)



Jo, hon fick lite problem xD Men det gick ner iaf!



Hm, det beror på vad du gillar att lyssna på ;O Kollar runt på min blogg. Lägger ofta upp lite musik (y)

2008-09-24 @ 12:12:27
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback