Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Mitt liv som tågluffare?

Jag åker väldigt mkt tåg har jag märkt, i sommras under en månads tid hade jag 3000kr i resekostnader hos skanetrafiken, iofs då jag pendlade till köpenhamn för att jobba men ändån...





Byxor - Chinos från Boomerang
Skor - ASOS
T-shirt - Enkelt Vit från HM

/a

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett dem chionsen hänga på boomerang i lund. Sjuuukt heta är dem! Bra köp där ÄndyPändy:)

2008-09-19 @ 17:02:24
URL: http://viccy.devote.se
Postat av: Caroline

Svar: Jag har gjort historia där jag ska skriva om min egen historia och sen relatera det till samhället.



Pågatågen? Var bor du? :P

2008-09-20 @ 21:27:29
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback