Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Mys-onsdag hemma och tar det lugnt..

Har bäddat ner mig i divanen i soffan och ligger med datorn väntar på att två och en halv vän ska börja snart och sålänge sitter jag här och skriver till er kära bloggläsare.

- 19:00 2 1/2 män

- 20:00 Idol 2008

- 21:00 Heroes

Detta är iaf vad jag tänkt mig till en början...

Själva, några favoritprogram på tv, och någon som varit smart nog att ladda upp med något gott? :)
Jag är typ sugen på...kladdkaka eller nåt.


/a

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; haha mmh, ;p

Japp det är det :D så jäkla gott ;)

2008-09-10 @ 19:52:18
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: A

Tack! :)Det värmer

2008-09-10 @ 19:58:38
Postat av: Angelica

Tack! :)Det värmer

2008-09-10 @ 19:58:39
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback