Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Nu är kl. 12 och jag har massa att göra fortfarande!

Jag har 2 skjortor till imorgon att stryka, ska ju hjälpa till imorgon kl 9 med att bära in gästartistens högtalare och grejer. Sen ska det förberedas och grejas sen är det middag följt av discotek för 500 pers. Det är ganska mkt förstaårselever.

Jaja ikväll måste jag duscha och sånt också, ska man ha svarta finbyxor imorgon eller mörka jeans?

Sen ska jag beställa ett par skor också nu ikv, och gärna någon tröja. Såg btw en kille på tåget med en riktigt mysig stickad vit grej, värsta kragen och allt. Sån vill jag ha, några förslag på var man kan finna en sån?

/a

Kommentarer
Postat av: Viccy

Du kan nog hitta en sån på typ Gant, Boomerang, Pavement, trappa upp lite sånna ställen typ :)

2008-09-05 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback