Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Småtrött måndagmorgon..

Vaknade lite småtrött och myste i sängen, tog det lugnt snozza allt för länge. Sen in i duschen och efter det fixa allt i ordning och lite sådär.

Kom till skolan och har nu Aktiekunskap - Massa begrepp, volatilitet?
..Var det inte Voltaire han hette?
haha

Passar på att skriva lite på min Engelska C uppsats.

/a

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Saknar dig vännen!

2008-09-09 @ 10:43:44
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback