Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Söndag, bakis och påväg hem till lillebrors kalas

Söndagen vaknade jag upp, öm i mina armar efter att ha bärt hem en tjejkompis till Paulina som blev lite för full. haha rätt skoj fast jobbigt för min och Sam's del som körde stafett med att bära hon.

Iaf, jag och paulina stressa och hon gjorde sig i ordning sen åkte vi hem till mig. Min lillebror och Farfar hade gemensamt kalas idag.


Paulina och hennes outfit...


Ser jag inte ut som en väldigt bittermänniska eller vad?


Åt riktigt god mat, tårta och kladdkaka sen fick jag åka tidigare för att hinna till jobbet. Blev lite försenad men det gick bra, en rätt schysst kväll. Inte allt för många som kom och åt, skönt för mig som hade huvuduvärk och var allmänt slö.

Vad har ni själva haft för er denna söndagen?


/a

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: haha ja det kan man undra ;D

jadu, humanvettenskap är en blandning mellan natur och samhälle, plus en massa etik, filosofi och psykologi på det :)

2008-09-15 @ 06:13:01
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Daniel

Choklad å cola brukar hjälpa!

2008-09-15 @ 11:47:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: exakt, mjukisar är mysiga att ha på sig :)

nja, varför jag valde att gå på humanlinjen var väl för att jag ville ha en utbildning som är bred :)

2008-09-15 @ 16:43:30
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Elin

..."som körde stafett med att bära hon"-

Men Andy då!!! Det heter ju faktiskt henne!:P

2008-09-15 @ 18:45:12
Postat av: Paulina

haha jag håller med elin du måste ju lära dig att att skriva rätt;)

2008-09-16 @ 01:29:38
Postat av: Andréas

verkligen inte, för det första "bar jag HON" (retas) och för det andra skriver jag vad jag vill HUR jag vill ;P och palleballe du ska va på min sida din knas! Vad är detta, din kompis jag bar på för tusan!? :O

2008-09-16 @ 13:15:00
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback