Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Test av VICHYs NormaDerm..

Jag var nere på apoteket för någon dag sen och skulle köpa ansiktslotion.. anledningen till det är att jag tvättar ansiktet så mkt att det blir väldigt torrt och torr hud är aldrig kul. Gick ju en lång period på hudmedicin så ganska mån om att hålla huden i skick.

Jag stod där och tittade en del och till sist fick jag besök av en söt liten apotekarie som hjälpte mig.
Hon berättade om Vichy's hudvårdsserie NormaDerm som har ett par djäkligt bra fördelar.
1. Den återfuktar huden på så sätt att den återsttäller hudens fuktighet så att den inte blir så fet av sig
och
2.  den tar bort täppta porer och drar samman dem så man får en slätt och jämn hy, ska också motverka röda partier.

Jag köpte dagkrämen för 168kr och det var ganska dyrt, å andra sidan så är det en ganska stor tub och jag märkte när jag testade den att den är väldigt dryg. Två små trygg på korken räckte för hela ansiktet.
Första intrycket helt okej, kändes behaglig och verkar återfuktande.

Efter 4 veckor ska det vara en märkbar skillnad vad gäller orenheter och ojämnheter i hyn vi får väl se..




Använder ni själva något särskilt till ansiktet som ni är nöjda med?

 
/a

Kommentarer
Postat av: viccy

biotherm, cleansing foam

och sen ZA:new york fuktkräm. Seriöst den bästa fuktkrämen ngnsin, den fuktar huden, huden blir inte klibbig, PLUS att den motarbetar finnar och sånt. så jäävla bra!!

2008-09-10 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback