Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

The Studio i Malmö - Fotosession..

Jag fick ett samtal ifrån The Studio i malmö, för en vän varit där tidigare så jag hade blivit uppskriven på deras lista. Så hon jag talade med berättade att jag gärna fick komma och göra en 3 timmars fotografering.

Först kommer man dit, får hårstyling och sen sminkning och allt sånt dära grejs, sen fotografering med en fotograf och lite olika bakgrunder och ombyten sen där efter kollar man igenom bilderna och väljer det man vill ha.

Jag tyckte det lät JÄTTEKUL, så bokade en tid nästa fredag! Så skall dit då och ta en massa bilder och lite sånt, blir det någon fin får jag väl lägga upp den här. Vi får se, blir dem katastrofala så troligen inte... haha


The studio i Malmö, Turning Torsor Malmö


/a

Kommentarer
Postat av: Josefin

hej het ;D haha!

allt väl?

2008-09-13 @ 11:02:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: viccy

Hej din lille fis!

Du MÅSTE skriva upp mig mig mig:D

Har sagt till sam också.. men ja, han kan glömma ;)

allt bra annars?

puss

2008-09-15 @ 17:55:49
URL: http://viccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback