Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Tidig måndag morgon..

Hade en riktigt tidig måndag morgon, vakna hemma hos mig med paulina tog tåget till lund och tog en Esp. House take away frukost.

Sen in lagom tid till Aktiekunskapen...



Hon snodde min Cremé Cheese... :(


Det var himla gott, fast killen i kassan var dryg/läskig!


Har ni för egna planer för idag då?


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback