Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Vaken till kl 4 på morgonen..trött dagen efter?

Jag var vaken till klockan fyra på morgonen, palle somnade vid 2-tiden så jag satte mig med datan och började pilla med musik.

Vaknade tidigt tog tio över åtta tåget och åkte hem byttade om och sen tillbaka igen..

Skola Naturkunskap B... fick den lite känslan när jag sa det för mig själv "Naturkunskap B UTE NU - LÄS DEN" borde ha lite såndär Bioröst som berättar om ens liv, helt tråkiga saker hade låtit sjukt mkt roligare... haha någon mer än jag som tänker på Pablo Fransisco?




Vad förgyller er vardag?
 för min del är det psykotiska tankar och lite halvgalna idéer!


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback