Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

En sjukaste kväll

Kvällen var riktigt härligt, likt övrigt folket i sverige grillade vi igår. (fullt allvarligt ALLA korvbröd på Ica var slut, så fick köra en stor jäkla fransk baguett som nödlösning haha)
Hade väldigt trevligt, umgicks med lite vänner till en polares ragg, några äckligt störiga småungar som jag i efterhand hade lust att dampa loss på. Tur att jag inte gjorde det i vart fall, även om idioten var korkad och respektlös..

Skitkul sedan då vi drog vidare till Simons 18 års Fest, hahah jäkla massa dans och träffade lite härlgit folk. Bland annat Courntey för första gången, utbytesstudenten från SydAfrika som ska gå på vår bal tsm med vår utbytesstudent Pablo som självklart också var med igår den lilla argentinaren! ;P

Hahaha, sen när vi skulle hem var ju värst, jag bar paulina as mkt för hon hade ont i fötterna, hahaha och jag såg inte en bil så jag gick rakt på den och paulina landade på motorhuven. haha alltid kul, sen körde jag henne i kundvagn och berättade glatt för C. att jag fick palle till rejäl "discount" då hennes strumpbyxor var sönder och ja allmänt sjuk kväll... 

Promillehalten och humöret var på topp hos alla och jag och paulina kom hem sen till henne!
Lite sodastream-vatten sen deckade vi..



Filip & Paulina
Mer bilder to follow...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback