Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

God morgon Andréas!

Jag vaknade idag av att telefonen ringer, paulinas kompis emma var på väg upp!

Sjukligt trött drar jag åt mig ett par jeans och lägger nedanför sängen, knuffar till dörren så den stängs och drar täcket över huvudet - De får äta frukost själva om de nu ska göra det innan kl 12!!



Lite senare körde jag frukost själv, när de stuckit ner på stan...





Satt och försökte svara lite på alla kommenterar jag fått, och läsa massa kul bloggar.
Nu ska jag bara försöka planera/komma underfund med hur och vad jag ska göra med resten av dagen!!



Vad har ni själva planerat vänner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback