Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Is it love at first sight? - Ohh yes it sure is...

Jag hatar min högra hjärnhalva.. Jag HATAR DEN! Satt med min lillasyster (partner in crime på 13 år) och försökte rita.. som på den gammla goda tiden. men det stod fan helt blick still!!

Till sist blir min lillsis arg och kastar ifrån sig ett papper med konturerna av ett öga och en pupill.

Jag tar pappret, börjar lägga till lite skuggor, och utan att överanalysera allt jag gör bara sitter jag och ritar och kladdar och smetar ut blyertsen med tummen och rätt vad det är så är mina fingrar svarta av blyerts och jag är nåt så närt nöjd. (en aning av kramp i fingrarna bidrog till den känslan).


Resultater blev något sånt här...



Känslan jag får är en fråga om LOVE AT FIRST SIGHT. Så det får bli dens officiella namn.




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tja somliga kan rita.. Jag kan fan inget alla xD:. Haha skratt.. Tycker den såg fin ut ^^

2009-02-21 @ 13:20:29
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: sthlmBEAT [M A L I N]

Hej! det är bara bra med oss, ligger i min säng och kollar på dramat i the hills, haha!

vilken fin bild, skit häftig!



ja :D just nu ser planerna ut så, har du vart där?

xoxo

2009-02-22 @ 20:53:25
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: johanna

Svar: Oj, det var svårt att välja! Fast ett hjärta hade varit fint! Kram.

2009-02-24 @ 20:11:34
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback