Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

TextArt - A letter is a symbol, but what if a word was a picture..

Gillar du att skriva? Tycker du det är lite väl tråkigt att anteckna saker rad för rad, vad sägs om att göra anteckningsblocket lite mer personligt?  Då är detta något för dig..


BahiQ8 - Clicka här



Daskull - Clicka här



TLBmooncheez - Clicka här



Onurkacmaz - Clicka här


Visserligen är jag minimalist, älskar när saker är enkelt stilrent och så lite linjer som möjligt. Men här har de verkligen lyckats skapa något snyggt av bokstäver.


Har ni något kreativt förslag på vad jag skulle kunna hitta på?
Är mest självkritisk just nu för jag sett så många himla bra bilder!
Inte bra för kreativiteten, hatar min vänstra hjärnhalva ibland! (den okreativa delen av hjärnan)


Kommentarer
Postat av: mikaela

också mkt häftigt :) jo min alla hjärtans dag var helt underbar :) din också hoppas jag :)

2009-02-15 @ 16:38:45
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback