Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Canon 450d inkl 2 Objektiv!




Jag har hittat en annons och fått en Canon 450D reserverad tills senare idag, behöver bara att mamma och pappa tycker det är okej jag köper den då jag redan gjort av med en hel del pengar på sistonde.. Aja baja måste spara lite också, men jag jobbar så tycker ändå jag förtjänar att få köpa den :D

Jag kommer kunna betala av både den och min dator denna vårteminen och jag kan säga den är så billig så det är sjukt, kommer aldrig hitta ett liknande erbjudande.

Åhh jag vill jag vill jag vill !!

Pappa ska snacka med Mamma sen återstår bara the verdict och om jag har sån tur som jag alltid har så kan vi hämta den redan på torsdag (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback