Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Haha Sleepingpartner!

Jag slutar skolan kl 1, as gött. Sticker hem till Sam för att umgås lite och snacka om allt vi inte hunnit med sedan nyår!!

Tog en timme innan vi rett ut allt och skrattat och haft allmänt killsnack sen slutar det med att jag....SOMNAR.
Så medans han höll på att leka med låtsasaktier så tog jag mig en tupplur, sen vaknar jag i lagom tid till att ta bussen. Något osocial men han tyckte det var trevligt eftersom han varit hemma i typ en vecka (förkyld påstår han^^).


Nu har jag iaf kommit till paulina, kvällen ser ut som följande att jag ska snart vila lite till ;P sen ska vi plugga och samtidigt har jag hittat värsta bästa TV-kanalen för ikväll.

TV3

Kan det bli bättre? Jag ser fram emot lipstick djungel, både Paulina och andra har snackat om att det ska va skitbra.. Så det ser vi spännande fram emot.. Annars älskar jag 2 1/2 Män, alltid lika klockrent! :)

Hur ser er egna kväll ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback