Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Jobbigt att jobba!

Idag har jag vaknat fett mkt på bakfyllen trött, kom inte hem förens halv 5 imorse! Hade en jäkligt trevlig utekväll i lund/Malmö..

I vart fall var jag med Paulina en stund på dagen, sen åkte jag för att jobba på restaurangen nån timme. Sen kom min lilla sötnos till mig och vi har käkat pizza, kl är nu ett och jag tjatar fortfarande om att vi ska sjunga lite singstar innan vi ska lägga oss men hon måste plugga klart säger hon. Så jag får hjälpa henne lite så det går fortare och hon kan leka med mig sen, ska utklassa henne :D

I vart fall kommer med bilder från både igårkväll och Norge resan (skidåkning en vecka med familjen). Håll utkik..


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback