Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Long day and hard work

Haft en lång dag idag, vaknade klockan 7. Fast jag började halv 11, trodde dock jag hade en lektion innan som jag missat men det hade jag inte. Så åkte tåg in med Peh (aka Matilda) och snackade en massa, riktigt trevligt.

Sen skola och lunchen var si sådär, salladen var supergod men ostsåsen med skinka i till pastan smakade inte gott. Annars efter det stack jag till Fitness24Seven och tränade.. Sen hem, vilket tog aslång tid. Men jaja nu ska jag städa rummet sen äta middag och därefter in till min lilla baby i lund. Hon saknar mig bigtime ;P och vi ska plugga ikväll. Som endast två förkylda neerdar med halstabletter och Te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback