Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Nyår I All Sin Ära!

Nyår sägs vara festernas fest..

Min kväll började sent, sov bort halva dagen då jag inte kom i säng föräns kl 6 samma dag.
- Första anhalten blev Sofie's place. Där vi käkade gemensam middag alla vännerna!

- Andra anhalten blev Lundagård i Lund, där jag hade köpt blommor till flickvännen och sen när hon ringde mig 5 minuter innan 12-slaget så utan att hon visste det gick jag fram bakom henne och kyssre henne vid 12-slaget. :)

- Sedan begav jag mig till efterfesten för att möte upp vännerna. Hade himla trevligt dock dog den ut vid en 2-tiden så tog mig tillbaka till Flickvännens lägenhet för att käka lite fyllemat (Microugns-pizza) Sen somnade vi båda hårt..

- Vaknade klockan sju, går och dricker sodastreamad vildbär-dricka och sen somnar om...

- Vaknar idag kl halv 3, sjukt borta. Iaf hittils nu har jag hjälpt flickvännen röja upp lite här hemma från deras förfest och hjälper henne packa för tillfället (även om jag smet ifrån en stund för att skriva detta)


Vad som ska göras nu är att jag ska hem, packa och senare inatt bär det av till Norge för en veckas grym skidåkning i Trysil. Med både familj och flickvännen. Bastubadande och mys framför öppna spisen ser jag fram emot...
Återkommer med bilder! (:

/a


Kommentarer
Postat av: Bettan

Ja, bilden är fruktansvärd:) Har du träningsvärk? Ha en bra lördagkväll:)

2009-01-10 @ 18:07:22
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: viccy

snygg ny layout:)

2009-01-11 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback