Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

Sunday bloody sunday

Väldigt trött idag, spelade poker sent igår och när vi väl skulle ta oss tillbaka till lund, Jag och Paulina så stationen innan lund stannar tåget och vi får ta en fucking buss istället.
Är det de här jag får som kund efter de  att de höjt priserna 2 ggr inom loppet av ett jävla år?
Sämsta jävla skit skånetrafiken..
.. Ut över det så hatar vi också fulla jobbiga Eslövs människor!!


Annars allt bra, i helgen bad min lillebror mig ta fram gammla bilder så fick leta igenom IPHOTO och hittade bilden han ville ha.




Det är samma person på båda sidorna av bilden, själva tricket är att ta två bilder och kameran ska va absolut stilla.
Bakgrunden när man lägger ihop bilderna i photoshop kommer vara identiska medans personen på bilden kan vara med på två ställen, om inte fler..


/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback