Jag är en 18 årig kille som går sista året på ProCivitas i Malmö. Här skriver jag om resor, kläder, musik, film och mycket annat ur mitt liv. Jag gillar att spendera min tid med vännerna och min flickvän Paulina, jag drar gärna ut och festar och vilda upptåg är något ni kommer att få läsa om..
Kontakt [email protected]




Sponsra gärna bloggen med ett klick nedan..


RSS 2.0
bloglovin

the first 9 months of the rest of my life

9 Undebara månader med tjejen som betyder allt...




Kommer du ihåg när vi var nere och köpte pizza, vi pussades hela vägen tillbaka och du kunde inte låta bli att lyfta ditt ben sådär gulligt? <3



Jag minns kvällen när du var uppklädd som en prinsessa och vi ät middag, drack vin och festade in på småtimmarna. Vår lilla promenad i parken var mysigast, vet inte om du minns vad jag lovade dig.. men oavsett vad så ska du få det, de och mycket mer!



Kommer du ihåg pepprkakshjärtat du gjorde åt mig i julas, för du tyckte jag var kass på deto ch ville jag skulle ha ett fint? Haha det blev världens finaste hjärta och vet inte om något gjort nåt så gulligt åt mig tidigare. Älskade det i vart fall..
(även om jag inte fick smaka på det, fast det såg så gott ut :p)



Vet inte hur mycket jag fick tjata, och övertala och krama dig för att övertyga dig om att följa med mig till Norge med familjen skulle vara världens mysigaste semester tsm. Du tyckte det var pinsamt, men jag övertalade dig och vilken vecka vi hade.. du och jag tsm. Våra sena kvällar framför TVn och brasan..




Du sov väldigt gulligt på resan upp... underbart söt!







När vi var du och jag och badade en hel dag på SAS radison, så mysigt det var och du var så söt... KÄKADE GLASS gjorde vi också!!



Jag minns festen du hade, precis efter det att vi blivit tsm.. <3

Jag glömmer aldrig vår heldag och kväll på Tivoli, du ville tvunget åka den där DEAMON och vi blev båda så illamående att vi bara satt/låg på en bänk as länge och inte kunde äta på typ 2 timmar.. haha och sen fram mot kvällen när vi gick längs med vattnet.. vi hoppade på en luftkudde med massa småbarn och livet lekte...

När vi växte upp, lekte livet,
vi var evighetens hopp.
Det var helt självklart att vår
framtid skulle bli.
Så otroligt vi<3
Älskling jag vet hur det känns!
/Ted gärdestad



När man älskar varandra så mycket som vi, att vi aldrig kan låta bli att vara tillsammans hela tiden!
Då får man också se till att plugga en del tsm, och det har vi banne mig gjort.. Sena kväller tidiga morgnar och långa "att göra listor", men vi har kämpat på!



Till Alla Hjärtans Dag, dagen du hatade.. men som jag ville lära dig att älska, dagen då du skulle känna dig speciell. Det var iaf frukost på sängen, med rostad macka med hjärta på och kanelbullar. En ros i en glasvas och i mitten av rosen satt en diamant, jag vet att den rosen har tappat sin röda färg, men du ska få en ny imorgon bittie när du vaknat. <3



Hahah paulina minns du när vi var ute i Lund på krogen och när vi kom hem la du dig direkt på golvet i hallen, full yr och galet söt och vilade.. jag la mig bredvid och låg där. Som den lyckligaste killen i världen med över 0.5 promille i blodet..





Vår resa till stockholm, där vi shoppade, myste på café och såg bio. Jag älskar dig och den dagen var din och min och evighetens.. Du sa innan idag att du ville till london, jag ska ta dig dit också. Det blir vår nästa anhalt baby..



Om du visste hur otroligt söt och charmig du är när du är arg, haha jag vet inte hur många gånger du blivit arg, sagt saker till mig osv. Men du kommer alltid sekunden senare, kysser mig ber om förlåt och visar hur mycket du älskar mig. Och det vet jag också, kommer aldrig glömma det...



Jag har många gånger suttit vaken om kvällar för att se dig sova, det är det mest undebrara och skrämande på samma gång. Känslan av att veta att det vackra livet som sover så sött älskar en och vill inget hellre än att va med mig är överväldigande samtidigt som jag blir rädd av tanken på att förlora dig!!




Jag vill väl avsluta mitt långa inlägg med en bild på dig mitt sockersugna monster, jag älskar dig av hela mitt hjärta.
/För alltid din pojkvän, Andréas

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vad skoj för dig, ni ser jättesöta ut tillsammans :) Fin blogg i övrigt..



Sköt om dig.



Kram josse

2009-04-15 @ 22:03:39
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback